תקנון ופרטיות

 

תנאים כלליים 

הזמנות ושרותים:
ההזמנות לטיסות ו/או שרותי קרקע, יתקבלו ממשרדי הנסיעות טלפונית, או בפקס למשרדי "טופז טורס". במידת האפשר ינתן אישור מיידי להזמנה. בתוך 48 שעות מרגע קבלת ההזמנה במשרדי "טופז טורס" - יקבל סוכן הנסיעות אישור ובו פרטי ההזמנה, המחיר, תאריכי וזמני הטיסות ו/או הסידורים האחרים. סוכן הנסיעות חייב לבדוק היטב את הפרטים. כל הבקשות לשינויים חייבות להתבצע לפני הוצאת השובר המקורי. דף המחשב מהווה אישור להזמנה, אך אינו מהווה מסמך לתשלום או לקבלת שירותים. במידה וההזמנה טעונה אישור של החברה בחו"ל – נודיעכם בטלפון.

הזמנות טיפולי מרפא:
יש לבצע את כל ההזמנות לגבי טיפולי מרפא לפחות 20 ימים לפני הנסיעה לחו"ל.
באתרי ההחלמה חייב הנוסע לבדוק עצמו מראש אם מצב בריאותו מתאים לקבלת טיפולים. על הנוסע להביא איתו תעודות רפואיות, צילומים ומכתבי רופא מהארץ. אם הרופא יקבע שמבחינה רפואית הנוסע אינו יכול לקבל טיפול באתר, יחולו כל ההוצאות הכרוכות בביטול השהייה והחזרה על הנוסע.

בתי מלון:
הנוהל המקובל לכניסה לחדרים בבתי מלון והיציאה מהם הינו: כניסה מהשעה 14:00 ויציאה עד השעה 12:00 בצהריים וזאת על מנת לאפשר לצוות המלון להכין את החדרים לקראת האורחים החדשים המגיעים למלון. רמת בתי המלון ודרוגם נקבע על ידי משרד התיירות של כל מדינה. כלכלה על בסיס חצי פנסיון כולל ארוחת בוקר וארוחת ערב. ראה תחת כותרת דרוג ובסיס את השירות המוצע בכל מלון ומלון. אנו מבקשים לציין שבאתרי הנופש המוצעים יתכנו מצבים לפיהם יכנס מלון לתפוסת יתר (בחדרים) גם אם נקבל אישור עבורם. במקרה זה, תוצע על ידינו, או על ידי נציגנו במקום, חלופה ברמה זהה.

מיזוג אוויר:
אנו מציינים בפניך במפורש כי אין הפעלת מיזוג האוויר באחריותינו וכי לא נוכל לשאת באחריות כלשהי להפעלתו גם אם מצויין בתאור המלון כי המלון מצוייד במערכת מיזוג האוויר.
ההפעלה של המזגנים הינה בשליטת בתי המלון בלבד.

LATE ARRIVAL:
במידה והנוסע מתעתד להגיע למלון לאחר 18:00 יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה. (במידה ולא תמסר הודעה מראש לא תשא טופז טורס בע"מ באחריות כלשהיא, במידה ולא ישמר חדר עבור הנוסע).

ביצוע הטיסות:
הטיסות הינן טיסות סדירות לנתיב או טיסות שכר. הטיסות מותנות באישור מינהל התעופה האזרחי, שעות וימי הטיסה והמוביל עשויים להשתנות.

מניין הימים:
במניין הימים מחושבים יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה שהינם ימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/ישראל נתונים בידי חברת התעופה ואין אנו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.

הזמנת מיקום חדר:
ההזמנות מתבצעות עבור חדר במלון אך אין באפשרותינו להבטיח מראש חדר הממוקם עפ"י דרישות הלקוח, לא בקומה המבוקשת ולא בצד המבוקש. ברוב בתי המלון בחדרים הזוגיים ישנן מיטות נפרדות. אין כל אפשרות להבטיח מראש מיטה כפולה אף אם הוזמנה מראש.

TRIPLE חדר לשלושה:
במידה של הזמנת חדר לשלושה – שים לב!  בתי מלון רבים נוהגים להכניס מיטה שלישית לחדר זוגי, לעיתים המטיה השלישית הינה מיטה מתקפלת.

דמי השינוי להזמנת שירותי קרקע:
במקרה של שינוי פרט כל שהוא בהזמנה לשירותי קרקע, שכבר התקבלה במשרדינו טלפונית או בכתב, יגבו מן הנוסע דמי שינוי של 25 יורו לנוסע.

אי הופעת הנוסע לטיסה:
במקרה כזה תחול האחריות על הנוסע והוא יחוייב בתשלום מלא של החבילה.

איחורים בהגעת הנוסע לטיסה:
במקרה של איחור בהגעת מטוסים, לא יהיו "חברת טופז טורס" בע"מ והספקים בחו"ל אחראים לשיבושים שייגרמו בשל כך, או לאובדן שירותי קרקע ואחרים.

תלונות זיכויים והחזרים:
החוקים הרישמיים באירופה אינם מכירים בתביעות שמגיעות ללא מסמכים מאושרים, או המגיעות לאחר 45 יום מאז תום קבלת השרותים. על השרותים בלתי מנוצלים שהם חלק מעסקת החבילה, לא יהיה החזר כספי. אין הסוכן רשאי להבטיח החזר כספים, לא יינתן תשלום על מה שאפשר לכנות "נזיקין מורליים" או "עגמת נפש". להדגיש שוב כי לאחר יציאת הנוסע מהארץ, לא יוחזרו כספים עבור כל חלק של אירוע או טיול, בו לא השתתף הנוסע, לרבות קטע מסיור, העברות, ארוחות שלא נוצלו, בתי מלון ואכסון, טיפולים רפואיים וכיוצא בזאת. המארגנים ממליצים לכל הנוסע לבטח את עצמו בביטוח מקיף המכסה את הנזקים העלולים להגרם לו כולל עקב הפסקת הטיול, או דמי ביטול כתוצאה מאי יציאה לנופש. החזרים וזיכויים, תמורת שרותים שלא נוצלו לא ינתנו.

מחירים:
המחירים מותנים בהזמנה ובתשלום בארץ. לידיעת סוכן הנסיעות ו/או הנוסע, המחירים המופיעים בחוברת זו הינם, בדרך כלל, מוזלים מהמחירים הרישמיים של ספקי השרותים. אך יתכנו מקרים בהם המחירים גבוהים יותר מהמחיר הרישמי המפורסם של ספק השרותים והדבר נובע מתוספת של עמלות ודמי טיפול של כל הגורמים המטפלים בהזמנה כגון: סוכן הנסיעות והסוכן בחו"ל. עצם ההזמנה מהווה הסכמתו המפורשת של הנוסע לאמור בסעיף זה. "טופז טורס" לא מתחייבת שמחיר השרות יהיה בכל מקרה נמוך מהמחיר המפורסם ע"י המלון ו/או ספק השרות, וזאת עקב מבצעי הוזלה מיוחדים ושינויים בלתי צפויים.

אחריות סוכן הנסיעות:
הסוכן חייב למסור ללקוחותינו מידע מלא על השרותים המוזמנים על ידו בהתאם לחוברת ההדרכה של טופז טורס, הפרוספקטים המתפרסמים, אישורי מחשב וכל אינפורמציה נוספת המופצת ע"י "טופז טורס" - הן בע"פ והן בכתב - בין סוכני הנסיעות השונים. מכירת שרותים ע"י הסוכן ללקוחותינו באמצעות "טופז טורס" מהווה אישור לכך שהסוכן קיבל מ"טופז טורס" את כל האינפורמציה הרלוונטית לשרותים הנמכרים כדי למנוע אי הבנות וטעויות על הסוכן להחתים את לקוחותינו על טופס הזמנה הכולל את פרטי התוכניות והשרותים המוזמנים ואת התנאים החלים על ההזמנה, לרבות תנאי אחריות - טופז טורס.

אחריות "טופז טורס":
"טופז טורס" משמשת כמתווך ואינה אחראית לתקלות או שיבושים בלתי צפויים מכל סוג שהוא בשרותי המלון, לרבות מיזוג האויר, הסקה, מעליות, נקיון אספקת מים ו/או חשמל ו/או טלפון, הווי ובידור, שיפוצים ו/או מטרדים בתחום המלון ומחוצה לו שאינם בשליטת "טופז טורס" ובאחריותו. כמו כן הטיסות והימים הרשומים בתוכניות הם לפי הידוע בזמן הוצאת החוברת, וכפי שנמסרו ע"י חברות התעופה וחברות השכר. כל הזמנים וימי הטיסות עלולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת – ומוצהר ומוסכם כי ל"טופז טורס" אין כל אחריות על שינויים אלה. הנוסע חייב לבטח עצמו בכל פוליסת ביטוח דרושה ע"מ לתת כיסוי מלא ומוחלט. במקרה של מחלה, פציעה, תאונה או אובדן מטען על הנוסע לפנות אל חברת הביטוח וכל הוצאה הכרוכה בכך תחול על הנוסע בלבד. יחסיה המסחריים של "טופז טורס" עם סוכני הנסיעות והשרותים אותם מזמינה "טופז טורס" עבור לקוחות הסוכנים עפ"י הזמנות הסוכנים מבוססים על תנאי האחריות דלעיל ותשומת לב הסוכנים מופנית לכך שעליהם מוטלת האחריות הבלעדית לעדכון לקוחותיהם בכל פרטי ההזמנה. כמו כן, טופס טורס שומרת לעצמה את הזכות להחליף חברות תעופה כל עוד לא נפגעה תוכנית השהייה של הנוסע. עצם הזמנת שרות ו/או תשלום על חשבון ההזמנה מהווה הסכמתו המפורשת של הסוכן הנסיעות ו/או הנוסע לכל התנאים, האחריות וההוראות הכלליות האמורים לעיל.

חשוב לדעת!
אין החזרים על הפסקת שהות לאחר תחילתה!
שמורה לחברה הזכות לשינוי או ביטול של הטיסות ללא הודעה מוקדמת.
החברה שומרת הזכות לשנות מחירי החבילות בהתאם לשינויים שיחולו בשערי החליפין.
 
1.   המחירים כפופים לשינויים במחירי הטיסה, לפי מחירון חברת התעופה ללא הודעה מוקדמת.
2.   בחבילות הכוללות טיסות והעברות אין החזר בגין אי ניצול ההעברות.
3.   האחריות להבאת תעודות רפואיות ונלוות מהארץ הינה על הנוסע.
4.   ביטול חבילות הכוללות טיסות - דמי ביטול יחולו מרגע הנפקת הכרטיס או 30 יום ומטה ממועד הנסיעה יחויב הנוסע ב- 300 יורו דמי ביטול עבור הטיסה בנוסף לדמי ביטול הנסיעה, לא יוחזרו דמי רישום בסך 47 יורו.
5.   במקרה של הודעת ביטול משבועיים (14 לילות) לפני יציאה ועד 7 ימים (ימי עבודה), יחויב הנוסע בסך 200 יורו נוספים על דמי הביטול עבור הטיסה.  
במקרה של הודעת ביטול שבוע (7 לילות) לפני יציאה ועד 72 שעות (3 ימי עבודה), יחויב הנוסע בסך 400 יורו בנוסף לדמי רישום ודמי ביטול עבור הטיסה.
6.    72 שעות לפני הנסיעה ועד הטיסה – דמי ביטול מלאים של כל חבילה.
7.   ביטול FIT יחוייב הנוסע בשווי של שלושה ימים לכל הפחות.
8.   תנאים אלו הינם תנאים כללים והנוסע מתבקש לעיין בתנאים הספציפיים בחופשות השונות קרי: ספא / נישואין אזרחיים / שייט נהרות וכו'

הנוסע חייב לבטח עצמו בכל פוליסת ביטוח דרושה על מנת לתת כיסוי מלא ומוחלט.
הביטוחים הינם אחריותו הבלעדית של הנוסע על כל המשתמע מכך.

חשוב! שימו לב שבימי שבת, בימי ראשון וחגים לאומיים ודתיים, אין טיפולים.

טופז טורס:

חברת טופז טורס בע"מ, מהחברות הותיקות בארץ בתחום התיירות, הוקמה בשנת 1973. לחברה פעילות קימעונאית וסיטונאית ומשווקת את חבילותיה לכל משרדי הנסיעות בארץ וללקוחות פרטיים. טופז טורס מובילה בארץ בתחום תיירות הספא באירופה, כמו כן מתחמחה בארגון נישואים אזרחיים, נופשונים בקפריסין ושייט נהרות, והנה בעלת ניסיון עשיר בתחום.

לקבלת מבצעים והטבות:

אנא המתן...

אנא המתן...